Followers

Saturday, September 18, 2010

这3天的事情





15 September 2010



Today is my sis birthday^^
Happy Birthday to my dearest sis...
I love you my girl :)

My sis very大塞的咯
Birthday have cake, but when my b'day I dont have :(
Unfair...
Hehe~~
No la no la...
Is I myself dont want cake only, cuz I want my parents give me money...
Cake eat jor go stomatch what for?
Meaningless~~
Wahaha~~
This cake we went to Jusco buy for her d lo...



Secret Recipie






17 years old le my sis...





Wishing...
Hmm....
She must be wish my dear will spend money for me shopping...
Hahaha..Joking only...





Blow blow blow~~










My lenglui sis..
wakakaka~~





Cut cake....





寿星婆:)





My bro :)



Me :)









16 September 2010


我今天很早起哦~
我被梦给吓醒的~
那个梦或许对你们来说不可怕,可是读我来说是很可怕的 :(

我梦见量,我还有我的亲戚们一起吃饭…
量坐我的对面…
我的亲戚们知道我和量分手了…
他们说自从我分手后就变得很憔悴…
然后他们就说很多很伤人的话…
我听了很刺耳…
为什么,明明量有在那边…
可是他们只说我…
那么量呢?
如果他没和我分手我会憔悴吗?
我那时看着量可是量看起来一点都不觉得我很可怜…
难道他一点都不内疚吗?
我真的很想知道 :(
然后我就这样醒来了
我才发现原来这只是个梦~
我醒后又再哭了


哭累了…
我又睡回去了…
拜托不要再让我梦见他好吗?
我很累了…









17 September 2010


我又做梦了 :)
这个梦不可怕的
反而有点高兴 :)
我梦见我的第一任男友 :)

在梦里面,
我和他在学校碰到面…
然后我看了看他,我想起他是我的初恋男友 :)
他很可爱的 :)
我们有聊了一下,过后要走时他跟我讨号码
我也给他了…
接下去的我就忘了 :(
我真的很想继续这个梦,
我想知道我们接下来会怎样 :)
我又想他了 :)
安,希望你过得比以前幸福^^



我这几天都在发梦,
都不知搞什么鬼的。
希望接下来的梦都是美梦。
我不要再梦见胡凯量了!







No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...